Ιδεοπηγή

Έξω απ' το μαντρί

Ο Έλληνας έχει πάντα τη σωστή απάντηση…


Έξω από το Νομισματικό Μουσείο ένας τύπος κρατάει ένα τρίγωνο και λέει το «αρχή μηνιά κι αρχή χρονιά». Τον προσπερνάω και μου φωνάζει να του δώσω κάτι.
 
-Μα δεν έχουμε Πρωτοχρονιά.
 

-Αυτό σε πείραξε; Όλα τ άλλα τα βρίσκεις λογικά στη Χώρα; μου απαντάει.
 

-Έχεις δίκιο. Του έδωσα αμέσως κάτι.
 

Γέλασε και μου είπε :Όλοι το ίδιο μου λένε κι όλοι μου δίνουν.

Πηγή.

Βοηθήστε την «Ιδεοπηγή», γράψτε ένα σχόλιο, διαδώστε τις αναρτήσεις…

https://static.addtoany.com/menu/page.js

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on Φεβρουαρίου 6, 2017 by in περιεργα,Ελλάδα,κοινωνια.

Πλοήγηση

Στατιστικά

  • 2,007 hits
